keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Reklamaatio

Liiketoiminnan opettajamme antoi meille tehtäväksi laatia reklaamatio. Pian tämän jälkeen koin elämäni huonoimman ruokakokemuksen ravintola Hiidessä Helsingissä. Olen ihminen joka ei ruuan kanssa nirsoile, kaikki maistuu! Ruoka ravintola hiidessä, kuitenkin hämmensi minut täysin: voiko ravintolasta saada PAHAA ruokaa?

Kirjoitin reklamaation ravintola hiiden kotisivuilla olevaan palautelaatikkoon. Ja näin siinä luki:

Kävimme ravintolassanne 25.2.2011 klo. 18.30 aikoihin. Tarjoilijanamme tuolloin toiminut naishenkilö oli erittäin asiallinen ja mukava meitä kohtaan, tästä asiasta ei ole valittamista. Ruoka kuitenkin hämmästytti. Tilaamani kasvisvartaan kasvikset olivat raakoja ja kylmiä, eikä annoksessani ollut parin satunnaisen viinietikkalorauksen lisäksi mitään mausteita havaittavissa. Annos maksaa kuitenkin 15e, joten olisin odottanut jotain muuta kuin kylmiä kasviksia ja tofua tikussa. Vaikka pidin itseäni toivottomana keittiössä, olisin saanut valmistettua paremman annoksen, ei epäilystäkään asiasta. Kasvisten paistaminen/grillaus on kuitenkin suhteellisen yksinkertainen asia. Sen takia olenkin niin hämmentynyt?! Mikä meni vikaan?!
Poikaystäväni tilasi taas naudan sisäfilettä (25e). Hänen annostaan en maistanut, mutta hänen mielipiteensäkin tuli suhteelisen nopeasti ruokailun jälkeen ilmi: pihvi oli ollut erittäin jänteistä.

Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan seuraako reklamaatiostani minkälaisia jatkotoimenpiteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti